SÅ mange gode planer i vente

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg har mange gode ting i vente nå fremover! Men jeg får fortelle mer om dem senere. Dette innlegget handler om helga, som plutselig fikk noen kjekke planer, helt uventet! For der planen egentlig var en vanlig fredagspizza-lørdagsmøte-søndagsbandøvelse-plan, ble den nå gjort om til en plan som innebærer gratis swingkurs, gratis kino, hotellopphold, og kjekke planer sammen med Thomas (mannen min) og Andrea og Kim (vennepar, som vi leier hos). I  tillegg kommer så klart de nevnte planene – med unntak av fredagspizzaen. Den må dessverre droppes denne uka. 

Andrea fikk altså tak i gratisbiletter til Swingkurs. Og jeg hadde allerede fire kinobiletter som jeg vant på UiS. Så nå skal halve helga tilbringes i Stavanger. KOS! Men først skal jeg en tur på jobb, da. (Noe som kommer godt med. For hotellopphold er dyre fornøyelser, og vi hadde nettopp et slikt et i London…) 


Hva er dine helgeplaner? 🙂

4 kommentarer

4 thoughts on “SÅ mange gode planer i vente

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *