Et helt halvt år

Categories H bok

“Du har bare ett liv. Du har faktisk en plikt til å leve det til det fulle, så langt det er mulig..”

Forfatter: Jojo Moyes"Et helt halvt år" av Jojo Moyes

 

Boktittel: Et helt halvt år

 

Innhold: Lou har mistet jobben, og må finne seg en ny. Dette viser seg å være vanskeligere enn hun hadde trodd. Til slutt får hun en stilling som personlig assistent som varer i et halvt år. Denne jobben vil forandre henne for alltid.

 

Min mening: Jo mer jeg leste, jo mer hekta ble jeg. Dette er en av svært få bøker som har fått meg til å gråte, og den fenger virkelig. Jeg likte den veldig godt 🙂

 

Terningkast: 5. Engasjerende og kjekk! Jeg anbefaler den til deg som kan falle for en litt trist kjærlighetshistorie.

 

Hvis du likte denne boka, kan jeg gjerne anbefale Lone Wolf som har litt av det samme temaet, men uten kjæreste-klisset. For meg var begge verdt å lese 🙂

BildeKilde

 

 

#bok #bokanmeldelse #bokanbefaling #bøker #anbefalt #anbefaling

 

 

1 kommentar

1 thought on “Et helt halvt år

  1. Så herlig at du har lest den 🙂 Jeg leste den i vår og synes den var veldig bra! 🙂
    Ikke like imponert over “Den ene + en” av samme forfatter 😉
    Jeg vurderer å lese “Lone wolf” nå da 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *