Ferdigsydd: Lilla blomsterkjole

Categories A Hobby

Endelig et ferdig syprosjekt! Denne kjolen sydde jeg vel egentlig med tanke på nyttår, men jeg får se om jeg bruker den(i så fall blir det tredje året på rad med en kjole jeg har sydd (på) selv! Har allerede brukt denne i en dobbel 30-årsdag. Jeg kommer nok til å bearbeide den litt til, for etter å ha gått med den en kveld, fant jeg litt forbedringspotensiale. For eksempel tror jeg at jeg skal legge inn en strikk i livet, for å markere midjen litt bedre 🙂

Jeg har tidligere sydd en kjole med det samme mønsteret, og jeg brukte et stoff som er likt det blomstrete, bare rødt-til hele kjolen. Se den HER.

Stoffet til kjolen er egentlig “rester” i den forstand at det er noe jeg bare har liggende fordi jeg kjøpte det billig, og aldri fant ut hva det skulle brukes til. Men når jeg plutselig fikk se de to stoffene sammen, var planen klar for neste kjole. Det blomstrete stoffet har jeg kjøpt som en rest på Rainbow fashion i Oslo, og det lilla stoffet kjøpte jeg på Ebay HER. Mønsteret er fra stoff og stil.

 Kunne du ha tenkt deg en lignende kjole? 🙂

#hobby #håndarbeid #sy #symaskin #kjole #kjoler #nyttårskjole

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Ferdigsydd: Lilla blomsterkjole

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *