Kan du sy en regnjakke?

Categories A Hobby

Nå har jeg sydd enda en regnjakke, denne gangen til svigermor Bente!

Jeg synes det er utrolig gøy at jakken er såpass enkel å få til! Dette er faktisk noe DU kan klare. Bare klikk deg inn på bloggen SyDetSelv, så finner du en fremgangsmåte som er tusen ganger bedre(=enklere) enn det som står i mønsteret. Og jeg synes den røde fargen var herlig til en regnjakke.
Nå syr også venninna mi, Andrea, denne jakken. Hun mangler bare glidelåsen nå, og har aldri sydd før – det er enklere enn du tror 🙂

Mitt neste syprosjekt er en regnbukse. Men det har blitt en liten pause i sying, siden det skjer så mye for tida. Det er rett og slett ikke tid til sånt!

 

I dag skal forhåpentligvis eksamen ferdigstilles før jeg setter kursen mot Egersund, på besøk til lillebror i ettermiddag.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *