Yatzy

Categories H bok

Kameraet er dødt, tomt for batterier, men jeg sikter på dem med tomt magasin. Jente gjør seg til for kameraet, og jeg later som jeg filmer. Gloria er hjemme fra skolen, og jeg bare later som om jeg er der.”

"Yatzy" av Harald Rosenløw Eeg

Forfatter: Harald Rosenløw Eeg

 

Boktittel: Yatzy

 

Innhold: Boka handler om Dag Vidar som akkurat har flyttet i nytt fosterhjem. Men selv om han prøver å starte et nytt liv, blir han formet av sitt gamle, som han desperat prøver å grave ned. Boka er skrevet for ungdom.

 

Min mening: Det var herlig å lese noe lettlest igjen, så jeg slukte boka på to dager etter å ha plukket den opp helt tilfeldig, og deretter blitt nødt til å låne den på biblioteket for å fullføre. Lettlest, interessant, og morsom.

 

Terningkast: 4. En kjekk avkobling fra tyngre bøker. Jeg anbefaler den til deg som er ungdom, eller liker ungdomslitteratur 🙂

 

BildeKilde

#bok #bokanmeldelse #bokanbefaling #bøker #anbefalt #anbefaling

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Yatzy

  1. Jeg gikk inn på blogg.no, og trykket på ei liste som heter “Pluss”. Da kom bloggen din opp, også står det 66% i parentes. Det var jo veldig kult at din blogg kom opp 🙂 Men hva betyr egentlig den lista? 🙂

  2. Oppigard: Hahah, har ikke peiling 😛 Men så gøy, da 😛
    Kanskje det er en økning i antall lesere; jeg har hatt litt ekstra mange i det siste…?

  3. Ja, det kan det jo være. Det var i hvertfall veldig gøy å se 😀 Jeg følger jo deg fast, og elsker bloggen din, så da er det ekstra stas 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *