Sosiale sammenkomster og engleskarer…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Vi har vært uten internet i noen dager, og det var kjekt å se at bloggen har hatt lesere allikevel. I mellomtiden har jeg brukt min nyvunne frihet til å hekle mer og å strikke mer. Har også tilbrakt et døgn i Sandnes hos ei i klassen, arrangert date-night (mer om den senere) og masse mer. Virkelig kost oss, har vi!

Nå er jeg godt og vel ferdig med de første 200 englene (som nevnt, er målet mitt å hekle 300 engler før jul, og selge til den nette sum av 10 000kr til inntekt for gategutter i kenya).

 

I kveld skal vi på ungdomsmøte i menigheten igjen. Det blir veldig stas! Jeg er veldig spent, for i kveld skal jeg være med både i lovsangen, og jeg skal holde en kort tale. Skummelt, men bra.

Håper dere alle får en fortreffelig helg 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *