Pay it Forward

Categories H bok

“The extraordinary story of a perfect idea.”

 

Boktittel: Pay it Forward

 

 

Forfatter: Catherine Ryan Hyde

 

Innhold: En tretten år gammel gutt får i oppgave på skolen å gjøre en innsats for å forandre verden. Ingen kunne noen gang tenke seg hvor seriøst han kom til å ta den oppgaven, eller hvor seriøse følgene av innsatsen hans blir.

 

Min mening: Selv om jeg har sett filmen før, var boka vel verdt å lese! Forfatteren skriver fantastisk om de ulike karakterene, og hele plottet i boka er jo utrolig herlig. Den gjør meg trist, glad og varm om hjertet.

 

Terningkast: 5. God historie, og spennende skrevet. Jeg anbefaler både boka og filmen til deg.

 

Jeg likte som sagt boka godt, men den slår ikke mitt førsteintrykk av forfatteren, Love in the Present Tense. Den bør du også ta en titt på 🙂

#bok #bokanmeldelse #bokanbefaling #bøker #anbefalt #anbefaling

 

 BildeKilde

2 kommentarer

2 thoughts on “Pay it Forward

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *