Bachelor, Hobbyprosjekter og BloggAnbefaling

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I går ble jeg litt stresset igjen. Hadde samtale med veileder om Bachelor-oppgaven som skal skrives før juni. Og det er så lenge til. Men når vi skulle begynne å skrive en tidslinje over hva som skal gjøres når, så ble jeg stående med “Lese teori, definere kjernebegreper og avtale med praksisskole” I LØPET AV FEBRUAR! Det er jo nå, det! Så det er ikke annet å gjøre enn å komme i gang med å lese uendelige artikler om språklæring, tilpasset undervisning, og Gardners Flerintelligensteori. På engelsk, så klart.  Er det rart jeg gruer meg litt?

Ellers har jeg et par prosjekter på gang for tiden. Har satt bildene fra 2013 i et album, og skrevet dato på alle. Og har begynt på min første egne strikkegenser. (Den til høyre her). Strikker også noen votter til ei venninne. I tillegg har jeg planer om å snart ferdigstille forloverkjolen, og bordkortene til bryllupet (alt sånt er greit å få gjort i god tid…). For ikke å glemme at jeg må jobbe. For nå gråter lommeboka for tida…

I dag har jeg også en anbefaling. Leste et usedvanlig bra innlegg på DENNE bloggen. Ta en titt!

For ikke å glemme dette innlegget på en annen blogg.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *