Gira på strikking

Categories A Hobby

Haha, nå gjorde jeg det igjen. Meldte meg inn i hobbyklubben på grunn av en gøy gratis “velkomstgave.” Man kan velge mellom en heklepakke og en strikkepakke. Se premiene HER. Siden jeg har hatt lyst til å strikke en genser nå, og siden det er salg på garnet på sparkjøp, falt jeg på strikkepakken. Så nå får jeg masse gratis strikkebøker og strikkepinner og refleksgarn og det som gøyere er. Også satser jeg på nok et år med avbestilling av hver månedspakke før jeg melder meg ut igjen.Sukk – typisk meg. Men det er vel ikke så ille å falle for lokketilbud når jeg husker å avbestille, vel?

        

(Klikk på bildene for kilde. Drops og Nille sin har oppskrift. Den i midten er skappelgenseren.)

Satser også på at jeg snart finner en passende genseroppskrift(heller litt mot nille-genseren) og får kjøpt meg garnet nå i januar, når det er på salg…

 

 

#strikking #hobby #håndarbeid #genser #billig #salg #gratis #inspirasjon

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *