Frukter (23 av 24)

Categories P Julekalender

 

 Hver dag i Advent skal jeg dele et bibelvers som jeg liker. Fordi hver dag i advent, skal man vente på noe godt. Fordi bloggen min skal brukes til å spre små mirakler til alle dere som leser. Og fordi bibelvers har åpnet opp for mange små mirakler for meg!

På treet er frukten en god ting. På mange måter det viktigste med et tre. Frukten vokser frem av seg selv dersom treet blir behandlet riktig, og den blir til glede for alle som får smake den. Slik er åndens frukter for oss. De vokser frem når vi har det rette forholdet til Gud. De er gode ting, som andre får glede av. Glede, Fred, Trofasthet og Selvbeherskelse kommer til utrykk i gode gjerninger mot andre. Så ikke glem å tilbringe tid med Jesus denne jula, for det er jo tross alt Hans bursdag. Og da vil du få alle disse fruktene, og alt det andre i tillegg 🙂

I går var første dagen jeg ikke jobbet på en god stund, og det var herlig. Fikk gjort en del også. Først pakket vi inn Thomas sine gaver (15 minutter), så pakket vi inn mine gaver (2 timer, og enda ikke ferdig. Thomas sovnet.) Så besøkte vi først Thomas sin farmor, og så min mormor, og så var vi hjemme hos Thomas sin familie en stund med søsteren og (den søte)niesa hans. Jeg fikk heklet 5 flere engler, men mangler enda 6 før jul (begynner å haste!). Så gikk jeg hjem, og spiste en nydelig Kalkun. Superkos!!

I dag er det lille julaften, og planen er: Stå i butikk mens jeg hekler resten av englene. Levere alle julegavene. rydde litt. Det blir bra!

#bibelvers #bibelen #bibel #jul #julekalender #gud #kristen #oppmuntring #sitat #kjærlighet #frukt #denhelligeånd #DHÅ

1 kommentar

1 thought on “Frukter (23 av 24)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *