Ikke noe kommer i mellom (22 av 24)

Categories P Julekalender

 Hver dag i Advent skal jeg dele et bibelvers som jeg liker. Fordi hver dag i advent, skal man vente på noe godt. Fordi bloggen min skal brukes til å spre små mirakler til alle dere som leser. Og fordi bibelvers har åpnet opp for mange små mirakler for meg!

Rom.8.38.

 Dagens bibelvers handler om at ingenting kan skille oss fra Guds kjærlighet. Om vi opplever vonde nedturer, så elsker Han oss fortsatt. Om vi gjør dumme ting, og svikter Ham, så elsker Han oss fortsatt. En kjærlighet som er tålmodig, velvillig, og aldri tar slutt. Ikke noe kan skille oss fra Hans evige kjærlighet!

 

Gårsdagen gikk som en vind. Mye handlet om førjulskvelden på Betania(menigheten jeg går i). Selv om jeg egentlig ikke hadde noe ansvar den kvelden, så ble det litt av hvert. Jeg pakket inn 50 pakker til barna, trente opp noen flotte ungdommer til et dramastykke, og ble løpende rundt for å finne passende rekvisitter. I tillegg skulle jeg bake en kake til kvelden. Og hvilken kveld! Fantastisk med gode venner, flinke sangere, varierte oppmuntringer, artige stafetter, og, som et morsomt innslag; en engel (spilt av Jonas) som kom svevende ned fra bak scenen i en klatresele med masse “gaver fra himmelen” til alle barna, og noen av de voksne.I tillegg hadde broremann bursdag, og folk i fra fjern og nær kom innom og fikk kake. 

I dag skal jula på plass, og jeg skal kose meg med kjæresten!

#bibelvers #bibelen #bibel #jul #julekalender #gud #kristen #oppmuntring #sitat #kjærlighet

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *