The Last Sunbeams

Categories E Natur og Turer

Rett før sola går ned er alltid lyset utrolig nydelig. Og når jeg ser på disse bildene, etter å ha sett på den gråe massen som dekker himmelen utenfor, blir jeg glad. Etter en hel uke med masse finvær har verden nå gått over i sjatteringer av grått. Så jeg nyter bildene og gleder meg til sola velger å titte innom igjen (noe som er en god stund til, ifølge yr.no)

 

Jeg traff på et rådyr på veien her en dag. Synes de er utrolig vakre! Litt synn at jeg ikke rakk å fokusere skikkelig på dette prakteksemplaret før han hoppet av sted over gjærdet… Men uklare bilder er litt in nå, har jeg fått inntrykk av.

Nå er jeg snart halvveis i min uke som lærer. (Er med på en delvis skoleovertakelse) Det er spennende, kjekt, travelt og enda nokså skummelt. Gleder meg skikkelig til helga, når jeg kan sove ut! Den andre tingen jeg har hatt tid til denne uka (for det er nesten bare to ting) er et slags langsomt Fast-and-Furious Maraton. Hver dag ser vi en film, også skal vi gå på kino på nr. 6 på fredag! Så det blir enda tre sene kvelder på meg 😛 KOS!

Hvordan er din uke?

2 kommentarer

2 thoughts on “The Last Sunbeams

  1. Åh, elsker lyset på den tiden av døgnet. Det er nesten litt magisk! Flotte bilder! Digger rådyret. Sjeldent man ser slike her 🙂
    Spennende uke for deg da! Synes fortsatt det er litt rart at skoleferien ennå ikke har startet. xD

  2. Randomjenta: Åh, vi har rådyr overalt. Det er bare å gå ut litt tidlig på morgenen, så er du nesten garantert å se noen hvis du går de riktige stedene 🙂 Og de er nokså “tamme” også.
    Hehe, ja! Jeg har også hatt ferie fra 23. mai, så det er litt rart at alle andre enda går på skolen 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *