Opplev Hemmeligheten til et Fungerende Bønneliv

Categories H bok

‘Det er ikke et spørsmål om å få Gud til å svare oss, som om vi må bryte oss inn i himmelen for å dra ut svaret. Tro meg; Han er ivrigere til å svare enn vi er til å be’

 

Boktittel: Opplev hemmeligheten til et fungerende bønneliv

 

Forfatter: Suzette Hattingh

 

Innhold: Denne boka er skrevet av en erfaren forbeder som ser enorme resultater av bønnene sine. Den inneholder flere ulike måter å be på, og en forklaring av hva bønn virkelig er og hvorfor det er så viktig. Det er mye begrunnelser ut i fra bibelen og også en del personlige erfaringer for å bygge opp under påstandene.

 

Min mening: I begynnelsen synes jeg at boka var ganske tung å lese. Men stadig kom jeg over et “gullkorn” som jeg måtte notere meg et sted. Noen av bibel-begrunnelsene synes jeg var litt vel fritt tolket (man kan tolke litt av hvert ut av bibelen hvis man kun ser på enkelte vers her og der) Men jeg tror absolutt at Suzette har mye bra å komme med, og at det ligger masse god kunnskap i denne boka.

 

Terningkast: 4. Litt tung, men verdt å lese. Jeg anbefaler boka til deg som er kristen, og interessert i hva du går glipp av i ditt bønneliv! Hvis du er interessert i tema bønn, så kan jeg også anbefale boka “En Bedre Måte å Be på” som var litt lettere å forstå, og litt mer praktisk rettet (synes jeg).

BildeKilde

1 kommentar

1 thought on “Opplev Hemmeligheten til et Fungerende Bønneliv

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *