Let me see beneath

Categories O interessa

Det er vanskelig å slippe folk helt innpå. Vanskelig å slutte å være så perfekt. Slutte å alltid bare vise din beste side. Men noen ganger må vi våge å være helt oss selv med enkelte personer. Vi må våge å vise de vanskelige sidene av livet også. Det handler denne sangen om, og jeg har fått helt dilla på den.

Jeg har tenkt litt på det, og den eneste jeg egentlig har det sånn med (at jeg kan åpne meg helt) er sammen med Thomas. Det er så viktig å ha en kjæreste du kan være helt deg selv med. Det er vanskelig å gjøre seg sårbar, men det er kun da man kan ha et skikkelig tillitsforhold.

 Let me see beneath your beautiful…

Ellers: Koser meg for tida i praksis på ungdomsskolen. Tidlige morgener, trøtte kvelder. God Morgen 🙂

6 kommentarer

6 thoughts on “Let me see beneath

  1. Jeg er heldig som har en sånn kjæreste og. Jeg tror ikke man skjønner hvor godt det er å ha ett menneske man kan dele alt med før man er der.
    Får ikke til å høre sangen nå, er på jobb, men tror jeg har hørt den såvidt før. Emelie Sande har mange nydelige sanger <3

  2. Kjære bloger! Vi jobber med en spøre undersøkelse om blogging. Alle som deltar i spøre undersøkelsen får et gave kort som takk for hjelpen. Har du lyst til å hjelpe oss? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *