Tusen kjekke ting

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Alt kan ikke få sitt eget innlegg her på bloggen, men nå fikk jeg bare lyst til å lage et innlegg med noen få av alle de koselige greiene jeg har gjort de siste dagene. Kort oppsummert har det vært mange turer, mange venner og mange bursdager.

 

Jeg har vært i bursdag hos Cathrine som har bursdag samme dag som meg.

 

Jeg feiret min egen dag og tok absolutt ingen bilder i selve bursdagen. Men her er kaka. Og bilder av de fine folkene får jeg forhåpentlig etterhvert..

En dag var jeg i bursdag hos tanten og onkelen min. Uka etterpå til den andre onkelen og tanta mi. Nesten hele familien min har bursdag i februar og mars. Nevnte jeg at Bestemor har bursdag dagen før meg?

 

Jeg har kost meg med ungdomsarbeidet på Betania. Nå har vi ENDELIG fått flytte inn i det nye bygget og kan til og med bruke ungdomsrommet. Der er den ene veggen en klatrevegg og vi har kafè og sofa på hemsen. Digg. (Nå kan pinsevennene endelig leve opp til ryktet sitt med å klatre oppetter veggene).

Var å besøkte Vibeke og Prince i Sandnes en dag. Igjen var jeg kjempedårlig å ta bilder, men tok et av utsikten over Sandnes på vei hjem.

Det samme skjedde en dag jeg var hos Caroline på besøk. Men det var i hvert fall veldig koselig, og en fin solnedgang den dagen 🙂

Jeg fikk med meg Thomas på å spise kinamat (noe han standhaftig har nektet tidligere). Det er jeg veldig fornøyd med. Vi fikk noen mandige porsjoner med mat, og ingen av oss klarte å spise opp.

Var på tur med Ida i Rekedal og utforsket skogen

Og på tur med Thomas til Gaudland og skled på isen

Og på tur med Yvonne rundt lindland for å showe off dobblhaka mi.

Og til slutt et bilde av de flotte guttene jeg og Monica spiste med i Flekkefjord forrige helg.

 

Jeg koser meg virkelig for tiden. Livet har sine opp og nedturer, men det er jammen godt, spør du meg. Håper alle andre har mye kjekt å gjøre, og nyter de små tingene i hverdagen. Det er tross alt det som er livet ditt 🙂

Og, ja! I dag er det forresten bursdagen til Bente (mammaen til Thomas, kjæresten min). Ønsk henne en god dag!

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *