Jeg har blitt TV-stjerne :)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I går viste de episoden av “Gøy på Landet” som Sokndal var med i på TVNorge. Og plutselig poppet jeg opp på skjermen. De hadde stilt meg noen spørsmål om bygda, fritidsmuligheter, og behovet for flere damer. Litt morro 🙂 Kjekt å se på den kjente bygda og folkene på TV-skjermen. Facebook eksploderte med folk som ville dele at alle måtte skru på TVNorge og meldinger fra folk som hadde sett meg på skjermen. Synes det er skikkelig koselig å bo i ei så lita bygd hvor nesten alle kjenner alle 🙂

Tok med noen bilder fra da vi var med på innspillingen:

Savner sommerværet når jeg ser på disse bildene!

1 kommentar

1 thought on “Jeg har blitt TV-stjerne :)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *