Rosenes Dag (Gaver fra mine kjære…)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Denne uka er det kjærlighetsuka i Sokndal. Hver dag har et eget koselig tema, og i dag er det rosenes dag. Da blir vi oppfordret til å gi en rose til noen vi kjenner, og vise litt ekstra kjærlighet.. Så da jeg kom hjem fra skolen i dag var det ti røde roser fra Thomas på rommet mitt, og jeg fikk til og med en rose fra mamma 🙂


Må forresten vise dere den flotte utsikten jeg har hver dag på vei til skolen (er i praksis nå):

 

Det er ikke barebare for en forlovet liten pike å motstå dette synet hver dag… Spesielt ikke når det står “OPPHØRSSALG” på hele resten av utstillingsvinduet…

8 kommentarer

8 thoughts on “Rosenes Dag (Gaver fra mine kjære…)

  1. Åh, jeg vil se deg i den der! Du kan jo ikke begynne for tidlig med å prøve brudekjoler, gjør ikke noe om du prøver mange, og lenge! 😉

  2. du kan jo begynna å prøva kjola, då! Ane kjøpte jo den første ho prøvde, traff blink me ei gång 🙂 Det e så fint me sånn hjerteforma utringning!

  3. sunniva: Ja, men hvis eg hadde kjupt ein så tili, konne eg risikert å angra 😮 Å d vil eg jaffal ikje 😛 Så tør mest ikje bjunna enno 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *