Vant gavekort på 500kr.

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg får en del mail med spørreundersøkelser som jeg svarer på. Da blir jeg med i trekningen av gavekort. Jeg har egentlig bare gjort det for morro skyld, men plutselig vant jeg 500 kr på gavekorttorget. Der kunne jeg velge gavekort blandt masse forskjellige nettbutikker, alt i fra sko og klær til interiør og teknikk. Jeg tror jeg har funnet ut hva mine 500kr skal gå til:

For det første et par sko fra skopunkten som jeg likte utrolig godt. De koster bare 300 kroner!

Og i tillegg vil jeg kjøpe meg en bok fra bokkilden. Kanskje blir det “Legenden om Narnia”, som består av alle de 7 bøkene i serien. Har i hvertfall lenge hatt lyst på den…

Dette er egentlig en ganske god julegaveide; hvis du ikke vet hva du skal kjøpe, så kjøp et supergavekort på gavekorttorget! Da kan mottakeren kjpe hvasomhelst 😀

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *