Gjennom Alt

Categories H bok

Tittel: Gjennom Alt

 

Forfatter: Karen Kingsbury

 

Innhold: Boka  er en intens kjærlighetsroman som handler om Lauren og Shane, som blir forelsket som svært unge. Fremtiden ser veldig lys og vakker ut, helt til  Lauren plutselig blir gravid.

 

Min mening: Jeg ble skikkelig fenget av boka. Den har et herlig klisje-preg samtidig som det ikke blir for kjedelig. Handlingen fanget meg opp, og jeg følte både glede, smerte, sorg og håp. Kjekt å lese noe lettlest 🙂

 

Jeg vil gi boka karakteren 5, fordi den er spennende, fengende og romantisk. Trekker litt fordi den er ganske “standard.”

 

Jeg anbefaler boka til romantiske sjeler som meg selv som liker litt kliss og kanskje litt tragedier.

3 kommentarer

3 thoughts on “Gjennom Alt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *