Kjærlighetsgave

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Thomas har vert så snill i det siste. Det er ikke bare det at han venter på meg og kjører meg hjem de dagene jeg slutter litt etter ham, eller at han holder ut med alt maset mitt og smiler når jeg kaster meg over spillet på Ipaden hans. Men i tillegg hadde han fått det for seg at det var for lenge siden han hadde kjøpt noe til meg. Lørdag mottok jeg en herlig rød allværsjakke, noe som var kjempeflott, fordi min hverdagsjakke tåler værken vind eller regn..

Og ikke nok med det! Da jeg kom hjem på mandag ettermiddag lå det ti røde lakrisstenger i senga mi… Sikkert i anledning at vi har kjærlighetsuka her i bygda denne uka 🙂

Kan du tenke deg noe bedre?

En kjæreste som legger godteri i senga mi mens jeg er på skolen!

2 kommentarer

2 thoughts on “Kjærlighetsgave

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *