Nettbanken har blitt utrolig gøy. Nå kan en se hva en bruker mest penger på. Jeg bruker mest på “mat og husholding.” Jaja; ikke det verste…

Skolen er litt stress denne uka. Lange dager. Men de gode nyhetene er at jeg allerede er omtrent ferdig med leksene.

Jobber litt med en matteinnlevering til fredag. Men det ordner seg nok.

Bloggen blir litt nedprioritert, rett og slett fordi jeg ikke har tid til masse spennende, og ikke til å blogge om det heller.

Jeg har begynt å strikke igjen.

Jeg er ferdig med å sy en kjole og et slips (skal legge ut bilder når jeg får tid)

Akkurat nå gleder jeg meg til Jesusgruppe i kveld, fjelltur for frihet til helga, praksis neste uke og Londontur om en måned.

Hører på “Love is strange” fra Dirty Dancing. Artig!

Går snart ut av huset, ned trappa, ut til rutebilstasjonen og blir sittende på bussen i to timer. Tida skal fordrives med bibellesning og soving.

Legger ut et vinterbilde for en gangs skyld.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *