Summer Summary

Categories G Reise og ferie

Jeg tenkte at jeg ville legge ut en liten oppsummering av sommeren min. Det har blitt utrolig mye gøy! Så her kommer en haug med bilder og en kort kommentar til noe av det jeg har gjort.

 

* Jeg var i bryllup og så Andreas og Anne-Ruth si ja til hverandre

*Jeg var på badeturer med gode venner

 

*Jeg ble intervjuet av “Gøy på Landet” da de var i Sokndal og filmet

 

*Jeg var på teamtur i Ukraina med en fantastisk gjeng!

 

*Jeg var i Tyskland med gutten min og besøkte Johnny og Miriam Pettersen

 

*Jeg tilbrakte tid med de skjønne jentene i Jesusgruppa

 

*Jeg var i 9 land utenom Norge, og tre av dem hadde jeg aldri vert i før (beklager dårlig fokus på dette bildet)

 

*Jeg ble fridd til, og sa ja i Tyskland

 

*Jeg jogget morgenturer i herlig landskap

 

*Jeg ble stående i fjellet en stund fordi det ble hull i bunnpanna i bilen og oljen rant ut

 

*Jeg pusset opp stua og kjøkkenet som en overaskelse mens mamma var på ferie i Latvia

 

*Jeg plukket bær og laget desserter med gode venninner

 

*Jeg gikk fine turer i skogen

 

*Jeg var med på surprise-party for Sara, som skulle reise til USA

 

*Jeg besøkte pappa’n min i Hedmark

 

*Og på vei hjem stoppet vi i Sverige og kjøpte snop (som noen vernet veldig godt om)

 

*Jeg solgte blomster på Åna-Dagen med lillebror

FOR en innholdsrik sommer! Jeg gleder meg allerede til neste år^^

Noen andre som har gjort artige ting i sommer?

2 kommentarer

2 thoughts on “Summer Summary

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *