Livsfarlig ras på rommet mitt..

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Da jeg kom inn på rommet mitt etter en lang dag hadde det gått et ras rett over senga mi. Hele hylla hadde knekt og alt innholdet hadde rast utover i et gigantisk kaos. Utrolig flaks at jeg ikke lå å sov i den senga da det skjedde. Jeg hadde kanskje lastet hylla litt for mye, men jeg hadde da aldri trodd at den ville knekke! På hylla stod det to bokser med garn og strikketøy, to bokser med ark og papir, en stor stabel med stoff (sy-stoff, ikke narkotika-stoff :P) og litt annet rot. Altså ikke spesielt tunge ting, men ganske mye.

Og slik så det ut da jeg kom, men unntak av at jeg på bildet allerede har fjernet den store hylla, som lå på toppen.

3 kommentarer

3 thoughts on “Livsfarlig ras på rommet mitt..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *