Forlovelseringene våre

Categories U Bryllup

Selv om forlovelseringene våre ikke passet, kan jeg ikke la være å vise dem! Vi har valgt å kjøpe gifteringene med en gang, i stedet for å først ha en forlovelsering, og deretter nye ringer. Den ene grunnen er at jeg tenker at man heller kan bruke litt penger på de skikkelige ringene, og den andre grunnen er at det er greit at vi begge har ring, også når vi er forlovet. Hvorfor skal liksom bare jenta ha forlovelsering?

Ringene er i både gult og hvitt gull, med litt skått mønster på. Jeg elsker dem! Nå gleder jeg meg bare til vi får dem tilbake i riktig størrelse! (dessværre kunne det ta nokså lang tid nå, siden det er ferie..)

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Forlovelseringene våre

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *