Vårlig Photoshoot

Categories N Foto

Det har skjedd så ekstremt masse i det siste, så jeg ligger langt bak med bloggingen. Men det kommer etterhvert. Nå er jeg hjemme fra Tyskland igjen etter en fantastisk tur. Høyepunktene var: Forlovelse, Roadtrip, og en knall rødfarge som angrep kroppen min etterhvert. Nå er jeg brun <3

Om en uke reiser jeg på ferie igjen, til pappa. Det blir utrolig herlig, og jeg gleder meg masse. Nå mens jeg er hjemme skal jeg prøve å få til blandt annet: En forening, jobbing, masse venner og så må jeg pakke ut snart… Her har dere noen skjønne bilder vi tok en gang i mai… De er tatt av den snille kjæresten min 🙂

På bildene: Cathrine, Maimona, Yvonne og meg.

1 kommentar

1 thought on “Vårlig Photoshoot

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *