Stedet jeg bor

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg er utrolig stolt av stedet jeg bor på. Sokndal er ei flott bygd å vokse opp i. Jeg kommer antagelig til å slå meg til her, eller på et lignende sted selv også, når tiden kommer for slikt. Bylivet er vel og bra, men ikke noe for meg. Selv om byen har mye å tilby, er det enkelte ting du også går glipp av. Som skogsturer rett rundt hjørnet. Som privatliv, stor hage. Som naboer som stikker innom, og den koselige “alle kjenner alle” -følelsen.

 

Little Big Town – Boondocks

Filmen under er laget av en jeg kjenner. Den ligger blandt annet på kommunens nettside. Kjempemye fint han har fått med på denne filmen. Jeg og Thomas er til og med statister i den. Ca 2.11. i filmen kommer vi to gående under hjertetrærne i kjærlighetsuka. Veldig morro:)

Ser det ikke koselig ut å bo på Haua?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *