Sprøytespisser på handlesenteret

Categories M drømmer

Vi gikk på et kjøpesenter og kikket på utstillingene. Det var få folk rundt oss, og plutselig kom noen vakter løpende mot oss. Når jeg så meg rundt var det bare oss og vaktene igjen rundt oss. De tok tak i oss og løftet oss opp! Deretter bar de oss med inn i et lite rom som så ut som en sykestue. Der ble Andrea først, og deretter meg og Thomas tildelt en sprøyte. Det ar en vaksine, og vi så at om vi ikke satte den selv, ville de tvinge oss til å få tatt vaksinen. Rommet var ganske fullt av andre shoppere, etpar vakter, og noen sykepleiere.

Andrea stakk sprøyta i seg. Thomas hadde allerede gjort det. Jeg var den eneste som ikke turte-har litt sprøyteskrekk! Andrea tok sprøyta mi, og stakk den gjennom toppen, inn i magen. Kjente det ikke, men fikk en stor brunaktig flekk på den hvite blusen min. Vi gikk tilbake inn i senteret og handlet videre…

Tror det var omtrent der drømmen min sluttet! Jeg har noen snodige drømmer av og til….

Har du drømt noe i det siste?

3 kommentarer

3 thoughts on “Sprøytespisser på handlesenteret

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *