Praksis-marerittet

Categories M drømmer

Får gi dere en liten oppdatering:

*Var barnevakt sammen med kjæresten fra i går til i dag (for niesa hans), og vi følte oss veldig flinke og voksne! God trening, og anbefales for alle dere par! Det hjalp jo forresten at vi passet verdens søteste unge! Koste meg kjempe.

*Leste nettopp bloggen til Benita, og lo meg skakk i hel av en drøm hun hadde hatt. I den anledning vil jeg fortelle dere om marerittet jeg hadde i natt: Jeg var i praksis på en barneskole, og ledet undervisningen helt alene. Så gikk jeg en tur over veien og besøkte Vibeke, som plutselig bodde rett der. Etter å ha snakket litt fant jeg ut at jeg måtte tilbake til klassen min, men da jeg kom dit var alle praksislærerne der. De var super-sure på meg!! Drepende blikk, og harde beskyldninger fikk meg til å krympe meg og føle meg som et ufølsomt null. “Hvordan kunne jeg ha forlatt den stakkars klassen min??” Akkurat da våknet jeg heldigvis. Dette kunne ha blitt stygt. Var kjempenervøs da jeg våknet, men husket ikke drømmen igjen før vi begynte å snakke om praksis på skolen…

*Den neste uka har jeg studieuke. Positivt sett betyr det høstferie, mer realistisk betyr det tid til å skrive en fagtekst på 3000 ord, og lese seg opp på pensum. Rett etter det skal jeg i praksis i tre uker på Bryne! Gleder meg egentlig (må bare huske å ikke besøke venninner midt i timene)…

*I kveld var vi en gjeng hos Daniel en tur. Kos med litt sosiale sammenkomster.

*Gikk av feil stasjon på toget i dag, og brukte nesten ti minutter på å finne ut hvor jeg var. Men dette er kjempeflaut og hemmelig! (Hvem hadde vel trodd at det fantes to Sandnes-stasjoner??) Kom bare et kvarter for seint til timen…

*Skal treffe mange av Norges Beste i helga, og gleder meg Stort!


Planer for helga?

5 kommentarer

5 thoughts on “Praksis-marerittet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *