The Ocean contains so many mysteries…

Categories E Natur og Turer

Det er noe helt unikt med havet. Hvordan det virker uendelig, og mektig og skremmende. Hvordan det får meg til å føle meg liten, men samtidig fri. Jeg blir redd, men også vågal.

Det er utrolig hvor nervepirrende rolig havet kan være. Andre ganger kan det være stormfullt, dramatisk og farlig. Det er rett og slett facinerende

 

Tok noen bilder av et nydelig sjø-landskap i går. Jeg skulle hente mamma på flyplassen, men endte opp med å komme over en time for tidlig. Da brukte jeg like godt tida til å gå innom solastranden og ta noen bilder. Legger ut noen flere av dem senere.  

 

3 kommentarer

3 thoughts on “The Ocean contains so many mysteries…

  1. Mhm, det er helt sant!! 😀
    SV: denne gangen lagte jeg igrunnen glasuren ut i fra egne tanker.. men jeg blandet masse melis med smeltet smør og melk og vaniljesuller + ønsket konditorfarge! Ble kjempegodt! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *