Nå har det ikke blitt mye blogging! Det er nemlig fordi jeg har vert superbusy!

*Mamma har vert borte, så jeg har stellt fiskene, marsvinene og hunden. Dessuten vert en del i butikken, tatt meg av vanning i hagesenteret og selvsagt alt husarbeidet (utenom oppvasken som Anders har fått i oppgave). 

*Har hatt min første uke med undervisning på Universitetet i Stavanger! Har blitt kjent med ganske mange, og bestilt bøker og kompendier for tusenvis av kroner. Ligger allerede litt etter med lesingen siden bøkene ikke har kommet enda (håper de kommer i dag!)

*I tillegg har det selvsagt vert noe annet som har skjedd hver dag:

-Startet opp Jesusgruppa på onsdag. Det var kjekt å treffe jentene igjen! Jeg gleder meg så til vi kommer skikkelig i gang med alt.  

-Torsdag hadde alle Jesusgruppe-lederne et møte som varte til langt på natt (for min del, men egentilg var det bare til kl.23.00.) Noe som resulterte i at jeg var kjempetrøtt fredag, helt i fra jeg stod opp klokka 05.00.

– I går spiste jeg og Gutten min krabber! Skikkelig koselig med en date i ny og ne:) 

I dag er planen å stå på stand noen timer, hente mamma på flyplassen, og selvsagt BOOST i kveld! Gleder meg! Håper virkelig jeg ser DEG der!




Hadde forresten vert toppers med litt konstruktiv kritikk på denne plakaten jeg har laget…:)
 

6 kommentarer

6 thoughts on “Busy Woman!

  1. Camerahearted : I Hallen? kor kom d i frå? Står Betania på plakaten, å d stemme:) Men paintball va jo ude ( i regedal), å lebepomaden lagte me heima oss Bonnie… Møde va uansitt på Betania, ja. Forresten et skikkelig vellykka et au:D

  2. Becca: ÅSÅGØY! Da kan vi endelig treffes;)
    Jeg går på lærerskolen, 5.-10.klasse, grunnskolelærer. Hva er det du skal begynne med?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *