Fine folk på en flott Lørdagskveld

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Lørdag ble en super dag! Som nevnt var det oppstarten for u:Betania, ungdomsarbeidet i menigheten med en dualig BOOST! -samling. Det var utrolig koselig å treffe alle igjen! Så mange bra venner, pluss en god gjeng med nye 8.-klassinger. Skikkelig koselig!

Vi delte oss opp i to aktiviteter; Paintball og Kreativ aktivitet. Jeg var leder på sistnevnte gruppe, og vi skulle lage leppepomade! Brambo begynner å bli et kjent merke på såper, kremer og lignende her i området, og nå fikk vi selveste fru Brambo (også kjent som Bonnie) til å hjelpe oss! Det var utrolig morro og populært, og vi ble så mange at  vi måtte dele oss i to grupper! Det ble kjempekos, og jeg fikk meg en vanilje-leppepomade!

Etter aktivitetene bar det tilbake til Betania for et ungdomsmøte. Jeg likte meg! Det er kjempelenge siden det har vert så mange folk på et ungdomsmøte på Betania, og det gjør meg så glad at så mange ville komme på oppstarten etter ferien!  Nå er det bare å glede seg til Moi neste helg:)

 

Av en eller annen merkelig grunn var det fint lite gutter på denne aktiviteten…Men vi jentene koste oss som bare det! Under her ser du leppepomadene stå å stivne. Resultatet ble helt ypperlig! Jeg elsker min vanilje-leppepomade. Skikkelig god kvalitet!

 Fine folk! 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *