Kjente Fremmede

Categories O interessa

Jeg lurer på hvordan dere blogglesere ser på meg? Dere som ikke har truffet meg, men “kjenner meg” gjennom bloggen. På grunn av bloggsamfunnet føler jeg at jeg kjenner mange jeg aldri har truffet.

Det er selvsagt store forskjeller på hvor mye en legger ut om seg selv på bloggen, men du kan alikevel forstå så mye ut fra hvordan andre skriver! “Denne jenta har humor! Og så er hun antagelig flink på skolen, siden hun skriver så bra.” “Denne jenta er nok ikke så fornøyd med seg selv, hun bare rakker ned på egne tanker og utseende sitt.” Bare designet på en blogg sier masse!

Det hadde vert veldig spennende å treffe noen av de bloggeierne som jeg leser fast! Det er mange interessante mennesker her ute!

 



Har du det også sånn noen ganger?

Hvordan fårestiller du deg meg som person? 

3 kommentarer

3 thoughts on “Kjente Fremmede

  1. Hehe, joda… Kjenner meg litt igjen i det du sier. Leser jo diverse blogger av folk som jeg aldri har møtt, men på en merkelig måte føler at jeg kjenner litt. Jeg syns du virker som en sprudlende, glad, dyrekjær og Jesus-elskende person! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *