Hvordan går det med deg da Ingrid?

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Vel, siden du lurte så går det egentlig ganske bra. Jeg er litt bedre i foten, men kan enda beskrives som “gul, blå og svær.” Jeg har kommet meg hjem fra Hedmark, og truffet igjen kjente og kjære. For eksempel Chessie, som nå sitter i sengen min, titter ut vinduet, og etterlater seg en sky av hundehår hver gang hun leer på seg. Røytetiden er herved innviet!

Det er så fint vær at jeg har lyst til å gå ut på tur, se på solnedgangen. Men neida. Det vil ikke lille, hissige herr Ankel.  Vet ikke helt hva jeg skal bruke kvelden til (og det er noe som ikke skjer så ofte!) Derfor må jeg spørre: Hva pleier du å gjøre når du vil gjør Noe, (annet enn Tv og Pc)  og sitter der hjemme…? Noen gode ideer?

 

1 kommentar

1 thought on “Hvordan går det med deg da Ingrid?

  1. En fin og rolig kveld, uten tv og pc for meg er:
    *Tenne lys, og tenke litt på fremtiden.
    *Ha en sofa i nærheten, pledd over meg, og holde på håndarbeid!
    *MALE! Jeg liker å holde på maling!
    *Gjerne ringe en av vennene for å høre hvordan det går med dem, spesielt dem som står deg nær, som du evnt ikke har så mye kontakt, pga begge er opptatt!
    *Gå en tur, og nyt turen!
    *Gjør husarbeid, som du ellers ikke får gjort.
    *Sortere litt i papirene – det trengs!
    Dessverre så gjør jeg ikke dette så ofte, kanskje det er noe jeg skal begynne å tenke på….

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *