Fotokonkurranse jeg er med i.

Categories N Foto

Jeg er med på en fotokonkurranse hos raaawrrr.blogg.no. Tema er sommer, eller "det beste bildet jeg har tatt i sommer".

Noen av de bildene jeg er mest fornøyd med er bildene av Fogli(haha, hvis du husker den karen;)

(resten av bildene, pluss litt tekst om hvem han er, finner du her!)

Dette bildet vil jeg delta med! Det er fordi jeg synes det er morsomt, fine farger, og fordi det normalt sett hadde vert vanskelig å ta et slikt bilde fordi 1. Den kommer ikke så nerme at det hadde gått an med min linse.. 2. Den sitter nok skjelden i blomster og 3. Den pleier nok å spise makken;)


Hva synes du om bildet?

Skal du også være med i denne konkurransen?

1 kommentar

1 thought on “Fotokonkurranse jeg er med i.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *