Nå er det bare ei stakkarslig lita helg igjen av sommerferien min. Det har vært en god ferie (selv om den aldri blir lang nok) med østlandstur, londonferie, venner, ny valp, og relativt mye hjemme-tid (noe som har blitt MYE viktigere for meg etter at vi kjøpte hus). I dag, lørdag, skal jeg nyte siste rest av frihet og ferie, og gjøre det som faller meg inn av lesing, rydding, sying, leke med Ninja, kanskje gå en tur… Søndag skal vi inn til Sandnes og besøke svigerinna og familien.

Det føles tungt å måtte begynne å jobbe igjen, men jeg vet i fra tidligere år at det alltid går helt fint når det bare kommer i gang… Og det blir jo utrolig koselig å treffe igjen mange av elevene jeg har hatt tidligere, og høre hva de har opplevd i sommer! 

Hvordan har din sommerferie vært? 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *