Life is_

Categories H bok

“Life is to be loved and to love. To trust God in every moment. To be at peace with God and yourself. To enjoy God”

22578247

Boktittel: Life is_

 

Forfatter: Judah Smith

 

Innhold: Boka legger frem noen viktige prinsipper for hvordan vi kan leve livet på best mulig som kristne for å leve tilfredse, lykkelige liv. Judah skriver humoristisk, hverdagslig, men også om dype tema. Boka har fire ulike endelser på setningen Livet er_

Min mening: Jeg digger måten Judah Smith skriver på! Men den første boka hans (Jesus is_) var mye bedre enn denne. Jeg har fått noe ut av boka, men det ble ikke helt en fulltreffer. 

Terningkast: 4. Anbefaler deg heller å lese Jesus is_. Den er et must!

Hva leser du om dagene? Nå skal jeg i gang med ei skjønnlitterær bok igjen, før jeg braker i gang med neste kristne bok. Har flere i kø 😉

BildeKilde

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *