God stemning

Categories C Hus, hjem og hage
Jeg har så mye å være takknemlig for nå om dagene!
Ute blir det mer og mer vår. Jeg har utvidet grønnsaksåkeren til dobbel størrelse fra i fjord. Nå er den ca 3 ganger 5 meter. Potetene går snart i jorda, og løken har jeg allerede satt. 
Det skjer gode ting hver dag. I går samlet vi LIFEgruppa, og hadde en veldig koselig “påskesamling” med snop fra priskrigen. I dag skal jeg gjøre klart huset til overnattingsbesøk fra tantejenta i helga. I tillegg skal jeg på et ung voksen-møte i menigheten. Gleder meg til å treffe alle de flotte folkene 🙂 
I påsken blir det nok mye jobbing, og de pengene kommer godt med når vi skal til London i slutten av sommeren. Det hjelper også litt at vi fikk igjen en del på skatten! 
Oppussingen har stoppet litt opp, men forhåpentligvis kommer peisen vi venter på i begynnelsen av neste uke. Da håper jeg også de henter den gamle bilen, så innkjørselen vår blir litt mer romslig igjen. 
 
BSYc1GeDeTl
Hva har du å se frem til i helga og i påskeferien? 🙂

 

8 kommentarer

8 thoughts on “God stemning

  1. Stine Jensen: Haha, vet ikke jeg 😛 Har foreløpig bare stappet dem i jorda.. Så får vi se om det blir noe utav det 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *