Hjemmesydd barnebukse

Categories A Hobby

Sydde denne buksa i str. 1 år til ei venninne sin lille gutt 🙂 

Disse er veldig enkle å sy, og supre til gaver. Har bare mønsteret i to størrelser nå, men må få tegnet av noen flere etterhvert. Kommer garantert til å sy noen slike bukser når jeg en gang får egne barn 😉

Ble mye sying i begynnelsen av mars, men så har det stoppet litt opp igjen. Satser på å komme i gang, men det er bare så enormt mange ting som tar tiden! Man skal på alskens møter, og jobbe, og treffe venner, og gå tur, og lese og strikke… Og så er det jo litt arbeid å komme i gang med sying. Man kan liksom ikke starte når man bare har en liten halvtime. 

Men jeg har mange ideer til ting jeg vil sy etterhvert. Så gleder meg til jeg får litt gnist og sytid igjen! I mellomtiden har jeg enda et mars-prosjekt å vise frem når jeg får somlet meg til det…

1 kommentar

1 thought on “Hjemmesydd barnebukse

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *