Planer om julekjole…

Categories A Hobby


2012                                                               2013                                                             2014     

De tre siste årene, etter at jeg begynte å sy, har jeg hatt hjemmelaget kjole på julaften. Det begynner nesten å bli en slags tradisjon. Så nå har jeg begynt å tenke på hva jeg kan få til til årets kjole. Jeg vurderer å lage paljettkjolen som jeg ikke fikk til i fjor. For eksempel har jeg sett på dette stoffet fra ebay. Er rødt for crazy? Bør jeg gå for gull, sølv, eller svart – som er litt mer safe?

     
De to bildene over er ikke mine. Det ene viser stoffet jeg vurderer å kjøpe på ebay, det andre viser omtrent hvordan jeg ser for meg kjole-modellen. Stram øverst, og løs nederst…

Og blir det helt krise, kan jeg jo bruke den siste kjolen jeg sydde. Den er også ganske julete i fargen (men ikke såå penslig).


Har du noen gode tips? Hvilken farge synes du jeg bør velge? 

3 kommentarer

3 thoughts on “Planer om julekjole…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *