Do you believe?

Categories O interessa

Den beste filmen jeg har sett på lenge, er do you believe? 

Jeg er ikke så veldig glad i film egentlig. Men noen få ganger finner jeg sånne vinnere, som jeg nesten aldri blir lei. Grease, forrest gump, of mice and men, pirates of the caribbean, og enkelte andre. Enda sjeldnere er dette oppbyggende filmer med et godt budskap (kristne filmer er desværre ofte lavbudsjetts-prosjekter, og blir ikke så bra). Men denne gangen er jeg vunnet over. Det er i hvertfall den beste kristne filmen jeg har sett siden Grace Unplugged og Fireproof. (andre sammenligner den med god’s not dead, men jeg likte denne bedre.)

Så jeg ville bare stikke innom for å anbefale den. Jeg har i hvertfall tenkt til å kjøpe den 🙂

 

BildeKilde

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *