Allegiant

Categories H bok

I suppose a fire that burns that bright is not meant to last.”

"Allegiant (Divergent, #3)" av Veronica Roth

Boktittel: Allegiant

 

Forfatter: Veronica Roth

  

Innhold: Dette er avslutningen på Divergent-triologien. Trice er i ferd med å oppdage en verden hun aldri trodde eksisterte. En verden utenfor gjerdet. Kan hun virkelig finne seg et tilholdssted her? Og hva med familie og venner som enda lever innesluttet i den lille byen uten å ane sannheten?

 

Min mening: Divergent starter fantastisk, men taper seg litt i Insurgent. Jeg likte Allegiant et sted midt i mellom de to forrige bøkene. Man blir bare mer og mer glad i karakterene, og mer og mer undrende for hvordan dette kan ende på en god måte. Vet ikke helt om jeg likte slutten, egentlig…

 

Terningkast: 5. Spennende! Jeg anbefaler den til deg som liker fantasy/sci-fi. Men les de andre bøkene (eller se filmene) først!

BildeKilde

2 kommentarer

2 thoughts on “Allegiant

  1. Ojj Hvordan har jeg gått glipp av disse? Må absolutt sjekkes ut. Finnes de på norsk forresten? Er god i engelsk, men foretrekker likevel å lese på norsk. Ha en fin dag 🙂

  2. Miss Imperfektum: Vet ikke helt om alle sammen er oversatt enda, men jeg har sett Divergent på norsk i hvertfall.. Så de kommer vel hvis ikke 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *