Min søte, lille venn

Categories E Natur og Turer

Det er litt merkelig at jeg på en måte ikke har hund lenger. Etter at jeg flyttet ut, så er det jo mamma sin hund. Men jeg stikker da innom iblant, for å ta henne med meg på en herlig tur! Og det er vi helt enige om, jeg og Chessie, at å komme seg ut er herlig. 

 

For når Chessie koser seg, ruller hun seg. Og denne gangen rullet hun seg i en hel evighet i de “deilige” bladene. Dette må jo være ekte glede, per definisjon. 

Keep calm, and roll on

4 kommentarer

4 thoughts on “Min søte, lille venn

  1. Så søt hun var! Da jeg flyttet ut syntes jeg i grunn det var mye verre å forlate hunden enn å forlate foreldrene mine, haha… Vi hadde liksom et spesielt bånd. Rart at han ikke lever lenger, men etter 15 år som trofast kompis hadde han vel brukt opp livsgnisten <3 Nå har foreldrene mine nettopp fått ny hund, og han er en kjempesøt liten sak - og jeg gleder meg veldig til jeg slår meg ned selv slik at jeg kan skaffe meg en egen hund 🙂

  2. Renates Reiser: Ja, jeg gruer meg til Chessie blir for gammel. Var litt redd i høst da hun fikk livmorsbetennelse, men heldigvis fungerte operasjonen!
    Jeg også gleder meg masse til å få valp en gang i fremtiden! Det er jo bare helt fantastisk 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *