Nytt Design – ENDELIG!

Categories K Blogg

Nå har jeg lenge hatt lyst på et nytt design. Både for forandringens skyld, og fordi fargene har vært valgt på grunnlag av bryllupsfargene. Nå fikk jeg endelig tid, på juleferie hos pappa. Og…. Det har faktisk vært det samme designet i over to år!! Helt siden Juni 2012 😛

Det er alltid et tiltak å skifte design. Fordi jeg gjør det så sjelden at jeg glemmer alt fra gang til gang. Og fordi jeg legger så mye arbeid i det, at jeg er fornøyd en stund. I hvert fall har jeg vært det med det siste designet.

Så etter en lang tid med fersken-oransj-rosa, sukkersøtt design, går jeg over til noe litt mer dempet og grønt. Vet ikke hvor lenge designet kommer til å vare denne gangen, så jeg gadd ikke lage noe vinter-aktig. Best å holde seg til det som er safe 😉

 

 

En god grunn til at jeg plutselig gadd å gjøre ferdig designet som jeg har begynt på for lenge siden, er at vi har kjøpt photoshop! Endelig! Nå er jeg og mannen toppmoderne, og bruker Photoshop CC, den nyeste versjonen. Jeg er enda sint på adobe fordi de tvinger oss til å abbonere på programmet, og at vi ikke kan kjøpe det lenger. Men jeg har virkelig savnet noe mer  enn bare Elements-versjonen, og har derfor brukt minimalt med redigering på bildene de siste årene….

Så: Hva synes du om det nye designet? Får jeg frem for lite om bloggen i headeren? Er knappene for vanskelige å lese?

Hva liker du best med det gamle og det nye? 🙂
 

4 kommentarer

4 thoughts on “Nytt Design – ENDELIG!

  1. Gleder meg til å teste det nye designet ditt 🙂 Det ble veldig fint synes jeg! Skulle ønske jeg hadde kunnskap til å lage et like fint design. Jeg har seriøst ikke peiling på hvordan det gjøres :p

  2. Oppigard: Nei, det tar litt tid å sette seg inn i 😛 Men alt har jeg fått til bare med å google det – og så få opp en fremgangsmåte. Det er mange flinke bloggere som skriver om hvordan du fikser forskjellige ting 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *