DIY Juletrepynt – Keramikkhjerter, redesign av lyspærer, og perling.

Categories A Hobby

For å få postet disse ideene før jul, samlet jeg flere prosjekter i ett innlegg. Her er litt av det vi har på vårt DIY juletre i år:

Mine redesign-julekuler har jeg allerede nevnt (her). Men ville bare vise dere litt bilder av noen få av dem på treet også 🙂

Det har også vært gøy å ta frem barnet i meg litt igjen, idet vi lånte perlebrett av naboen, kjøpte en haug med hvite perler, og laget snøfnugg. Jeg hadde faktisk glemt helt hvordan disse må strykes på begge sider, så fikk heldigvis en kort innføring av Andrea. Snøfnuggene ble kjempesøte!

 
#mobilbilde

 

Disse “pepperkake”hjertene laget jeg på skolen i keramikktimene. Vi fikk lov til å lage hva vi ville, så lenge vi ble ferdige med det vi måtte. Og jeg koste meg med å lage en samling pepperkakehjerter, selv om jeg hadde lite tro på at de kunne bli bra. Men fine ble de! Jeg er superfornøyd ^^ Angrer bare på at jeg ikke laget noen pepperkakemenn og damer også 🙂

Så det var noen tidlige glimt fra juletreet vårt.. Enda mer kommer nok i romjula, når vi er hjemme igjen.

Hvilken var din favoritt? 🙂

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “DIY Juletrepynt – Keramikkhjerter, redesign av lyspærer, og perling.

  1. Emilie: Tusen takk! Den er veldig fin til nå, så jeg satser på en bra fortsettelse!
    Håper du også nyter jula til det fulle – det fortjener du! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *