Har du noen mål for høsten?

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå er vi godt i gang med høsten, og jeg har tenkt en del på hva jeg vil oppnå med det neste halvåret. Det er jo normalt å sette seg mål ved nyttår, men jeg tror at det nå er tid for å fornye målene fra nyttår, og kanskje lage seg noen nye som sikter på et halvår. Hvis man ikke setter seg mål, kan man leve et helt halvår uten å ha oppnådd noe som helst spesielt! Uansett, her er noen av mine mål for denne høsten:

* Hekle 300 engler, og selge dem for 10 000kr til inntekt for gatebarn i Kenya. Les mer om prosjektet HER.

* Ha et juletre med utelukkende hjemmelaget pynt (lys er lov).

* Starte opp med husmøter, og holde dem ved like. Målet med dette er at flere av vennene mine skal få muligheten til å bli inspirert i kristenlivet sitt.

* Komme i mål med julegavene i god tid, og å være fornøyd med alle gavene (ikke bare kjøpe noe såpesett eller skjerf fordi jeg ikke har tid til å tenke ut noe).

#bussbilde

Og ellers så er vel målet å gjøre mest mulig, nyte mest mulig og elske mest mulig.

Hva er dine mål? 🙂

 

 

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Har du noen mål for høsten?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *