Own It

Categories H bok

“Leaving behind a borrowed faith.”

 

Boktittel: Own It

 

"Own It - Leaving Behind a Borrowed Faith" av Hayley DiMarco

Forfatter: Hayley og Michael DiMarco

 

Innhold: Boka handler om å eie troen sin. Mange regner seg for kristne fordi de har kristne foreldre eller venner. Men før eller senere må du velge selv, for en lånt tro er en død tro. Denne boka gir deg en indikasjon på om din tro er lånt, og tips om hvordan du kan gjøre den til din egen. Eie den.

Min mening: Jeg ble positivt overrasket av boka, for i tillegg til å være veldig relevant for ungdommene jeg henger med i helgene, så var den relevant for meg, som har vært kristen hele livet. Den utfordret meg, og inspirerte meg. Veldig bra!

 

Terningkast: 5. Lett å forstå, gode eksempler, og veldig relevant tema. Jeg anbefaler boka til kristne ungdommer i alle aldre.

 

Den er dessværre ikke gitt ut på norsk enda, men jeg håper virkelig det kommer. Hvis du ikke ser syn på å lese den, så se i hvertfall filmen “Grace Unplugged” som handler om noe av det samme 🙂

 #bok #bøker #bokanbefaling #bokanmeldelse #anbefaling #kristen

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *