Blomkålsuppe fra bunnen av (Nyttårsforsett 6/20)

Categories S Mat

Et av mine nyttårsforsett 2013 er å lage 20 matretter som jeg aldri har prøvd før. Nå har jeg kommet til nummer 6 av 20, som er Blomkålsuppe! Blomkålsuppe er kjempe-enkelt å lage, billig, og gøy! Og når du lager den fra bunnen av, er det veldig sunt også! Jeg kommer nok til å lage dette igjen!

Hvis man vil ha litt ekstra konsistens i suppa kan man fylle på med stekte brokkoli 🙂

Hva pleier du å lage helt fra bunnen av?

Har du noen forslag til ting jeg kan prøve å lage for å nå nyttårsforsettet mitt? 🙂

4 kommentarer

4 thoughts on “Blomkålsuppe fra bunnen av (Nyttårsforsett 6/20)

  1. Kristine: Ja, absolutt! Spesielt Potetmos er jo veldig mye sunnere når man lager den selv!
    Jeg må innrømme at jeg ofte lager tomatsuppe fra pose, og heller sper i et par ekstra tomater… Men har tenkt til å lage mer og mer i fra bunnen fremover 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *