Tenkte jeg skulle skrive et lite innlegg om hvordan hverdagen er, og hva jeg gjør for tida. Det har liksom ikke blitt så mye av det her på bloggen i det siste. Så her er noen punkter om min hverdag:

 

* Skolen knirker og går. Vi har fått en innleverings-oppgave, men har god tid. Det er egentlig ganske rolig på skolen nå, men mye lesing. Men så går jeg jo bare på skolen tre dager i uka.

*I helga skal det for meg handle litt om A21, Slaveri og Menneskehandel. I kveld skal jeg på filmen “Human Trafficking” og lørdag skal jeg inn til Stavanger for å gå i en marsj, og på en konsert. Les mer om dette i innlegget En Stemme for de Stemmeløse.

* Denne uka har vi startet opp ei ny Jesusgruppe. Jeg og ei god venninne er ledere for jenter i 8. klasse. Det var utrolig kjekt å starte opp, og å bli litt kjent med jentene vi skal treffe annenhver uke fremover 🙂

*Jeg har planlagt en spennende overaskelses-date til Thomas på mandag. Gleder meg stort!

Når meg og Thomas går på date og spiser kinamat, er han ekstra snill. For han liker ikke kinamat så godt…

 

*Jeg drømmer om en Londontur før jul. Men lurer fælt på hvordan det skal finansieres nå som jeg ikke jobber så enormt masse….

*Akkurat nå hører jeg på Love, Love, Love av Sidewalk Prophets. Gladsang 😀

* I dag har jeg tenkt å gjøre mye nyttig. Men har ikke heeelt bestemt meg for hva.

Alternativ 1: Jobbe, skifte, gå på filmkveld.

Alternativ 2: Surre og kose meg noen timer, Jogge en tur med hunden, rydde i huset, lage god middag, muligens bake noe, og så gå på filmkveld.

Alternativ to høre mye gøyere ut. Men så var det de pengene som bare forsvinner mellom fingrene for tida….

Måtte forevige denne nydelige urnen på verandaen vår. Den har blomstret SOM BARE DET i sommer. <3

1 kommentar

1 thought on “Up to Date

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *