Stille morgener

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Når du ser sola titte opp over horisonten for første gang med intense gule og oransje farger. Når du sitter under et teppe med en kopp te i hånda og har instrumental musikk lavt på høytalerne. Når du trekker frem bibelen i godstolen, og ser ser at flammen endelig tar tak i peisen.

Jeg er skikkelig fan av morgener, i motsetning til så mange andre. Noe av det jeg liker veldig godt, men som jeg sjelden får tid til, er å stå opp uten å stresse og sette seg ned i sofaen med en rykende tekopp og en god bok. Verden er så stille før alle våkner. Jeg har litt herlig tid helt for meg selv. I travle tider er slike morgener ekstra kjærkomne. Omtrent slik var morgenen i dag. Det er fordelen med å være A-menneske. En helt egen tid på døgnet som er bare for deg.

Bildet tok jeg en tidlig morgen i nærheten av Flekkefjord da jeg hadde en kjøretime. Kjørelæreren hadde fått med seg at jeg likte å ta bilder, og alltid hadde kamera. Så vi stoppet og fikk foreviget øyeblikket. Tenk at nå har jeg snart hatt lappen i to år 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *