Hjemme en svipptur

Categories G Reise og ferie

Preteam er ferdig, og nå er det få timer til jeg reiser mot Ukraina! På preteam nøt vi godt av Bentes herlige matlaging, Arild og Arvids sporlek og en haug med koselige folk samlet på et lite sted. Jeg fikk meg også noen svømmeturer, bitt av knott og tid til å hekle og lese i bibelen. Kos! Vi hadde noen bra møter og øvinger som gav et godt grunnlag for den spennende reisen vi nå skal på!

Her er litt bilder fra Preteam i Lio:

 

Nå har jeg tenkt å danse litt Zumba, dusje og pakke siste resten før jeg skal på Betania kl. 17. Da har vi et lite møte hvor vi skal vise frem drama, dans og litt av det vi har øvd på på lio, og deretter ha en liten avskjedsfest før vi reiser kl 21 i kveld! Spennende!!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *